Tuesday, August 25, 2015

भगवान बाट पनि गल्ती हुन्छ रे यस्कारन हे साथी हो हामी बाटो गल्ती हुनु ठुलो कुरो होइन tongue

एक्लो पन को महसुस हुदै छ आज कल था छैन कुन्नी किन हो ! यसैले केही धर्म सम्बन्धी कुरा गरि मन बहलाउने कोसिस गर्दै छु र सायद म जस्तै अरु पनि धेरै होलान जो मन को बेदना को अर्थ बुज्न नसकी भौतारिदा दुनिया को अगाडि पागल भै तिरस्कृत रहनु बाध्य भयको छ उनिहरु को लागि सानो कथा आफ्नो मन आफइ मा भुलाउन को निम्ति smile emoticon हजारौ बर्स अगादि को कथा हो यो सन्सार मा सबै भन्दा ठुलो भग्वान जो यो सन्सार को शृस्तिं कर्ता रचयता हुनुहुन्छ भग्वान श्री बिष्णु उहाँ को परम भक्त ब्रम्हा पुत्र नारद मुनि हुनुहुन्थ्यो जो सोयम भग्वान हुनुहुन्थ्यो भगवान् पनि रिस गर्नु हुन्छ रे अनि लोब पनि र डाहा पनि र भगवान बाट पनि गल्ती हुन्छ रे यस्कारन हे साथी हो हामी बाटो गल्ती हुनु ठुलो कुरो होइन tongue emoticon मलाइ लाग्छ आफ्नो गल्ती सम्झी दुखी हुनु हुन्न किनकी गल्ती नै सिक्ष्या को पहिलो चरन हो र गल्ती नदोहोराउनु नै पर्मेसोर को पुजा गर्ने एक मात्र बिदि हो smile emoticon भगवान श्री नारद मुनि ले पनि गल्ती गर्ना ले नै ठुलो सिक्ष्या हासिल गर्नु भको थ्यो smile emoticon नारद मुनि को मन मा अचानक भ्रम सिर्जना भयछ र घमण्ड ले उहाँ आफै खुसी हुँदै सारा देबि देवता लाई पनि मान्न छोडनु भयछ र सोच्न थाल्नु भयछ कि सन्सार को शृस्ती कर्ता रचयता जो भगवान श्री बिस्नु हुनु हुन्छ जो भगवान को पनि भगवान हुनु हुन्छ उहाँ को परम भक्त म नै हो फेरि किन अरु लाई मैले मान्ने भनी गर्व गर्न थाल्नु भयछ र सोच्न थाल्नु भयछ सारा सान्सार र देबि देवता ले मलाइ पुज्नु पर्ने हो अबो यो कुरो सबै देबि देवता हरुलाइ भग्वान बिस्नु को आग्या लियर भन्ने छु भनी बिस्नु लोक जानू भयछ तर भगवान बिस्नु त अन्तर यामी हुनु हुन्थ्यो उहाँ सबै को मन बुज्न सक्नु हुन्थ्यो यस्कारन भगवान बिस्नु ले नारद मुनि को असिक्ष्या हटाउनु युक्ती निकाली नारद मुनि ले केही बोल्न नपाउदै भन्नू भयछ हे मेरो परम भक्त नारद तिमी ठिक समय आइपुगेउ मलाइ मेरो पृथ्वी को ठुलो भक्त लाई भेट्न मन लागेको छ हिन पृथ्वी जाम मलाइ तिम्रो खाचो छ नारद मुनि मन मनै खुसी हुँदै सोच्न थाल्नु भयछ मेरो पर्मेशोर श्री बिष्णु लाई पृथ्वी बासी आफ्नो भक्त को पनि कति चिन्ता अहो अबो त मेरो इक्ष्या पूरा हुनेभो केही समय पछि सारा देबि देवता ले नारायण भक्त नारद यानिकी मेरो पुजा गर्नेछ्न भन्दै हर्सित हुँदै पृथ्वी तिर नारायण भक्त लाई भेट्न जानुभयछ र पृथ्वी मा पुगि दुबै जना मनुष्य रुपि जोगि रुप धारन गरि हिंड्न् सुरु गर्नु भयछ र साज तिर यक किसान ले देखेर भनेछ प्रभु हजुर हरु अलौकिक जोगि हुनुहुन्छ जस्तो छ हजुर हरु को तेज देख्ता सादारन जोगि लाग्दैन यस्कारन हे प्रभु हो मलाइ हजुर हरु को सेवा गर्ने मौका दिनुहोस हजुर हरु पैदल यात्रा गर्नाले थाक्नु भको छ होला मेरो घर यहि नजिक छ भगवान को कृपा ले मेरो बाली नाली प्रसस्त छ अनि मेरा जान परिवार लाई पनि भगवान को कृपा ले दुई पेट भरिपुर्न दिन सक्ने छेमता पायको को छु र यो नगर मा सबै भन्दा धनी र सुखी परिवार मा गनिन्छु हजुर हरु लाई केही सेवा गर्ने मौका दिनुहोस प्रभु भनी घुडा ले भुइ टेकि दुई हात जोडी प्रार्थना गरेछ्न र जोगि रुपि श्री बिष्णु ले ती किसान को टाउको मा हात राखी बर्दान दिनु भयछ हे भक्त तिम्रो ठुलो मन भावना देखि हामी प्रसन्न भयौ तिम्रो बाली नाली सदा राम्रो होउन तिमिलाइ दुख कैले नपरुन र तिम्रा सन्तान ले डाडा काडा ढाकुन हामी लाई धेरै टाढा जानुछ कृपया नरोक हामी जान्छौ भनी हिंड्नु भयछ र नगर को अन्तिम भाग तिर पुग्दा अर्को गरिब अनि सन्तान हरु ले पनि टालेको फातेको र एक पेट भरिपुर्न खान नपौने किसान को घर पुगि बास माग्नु भयछ र ती गरिब किसान ले आफुले आदा पेत खाइ आफ्ना बालबच्चा लाई दिने गरेको मा त्यो दिन आफू हरु भोकै बसि भयपनी आफ्नो सरन माग्न आयको भिक्छु हरु लाई खाली हात पठाउनु हुन्न भनी आफुहरु भोकै भयपनी जोगि रुपि बिस्नु र नारद मुनि को सेवा गरि भर्पेट खान्दी बास दियछ र भोलि पल्ट सबेरै उठेर जोगि रुपि श्री बिस्नु ले नारद मुनि लाई हिंड अबो हामी जानू पर्छ भनी नारद मुनि लाई उठाउनु भयछ र जाने बेला मा ती गरिब किसान को टाउको मा हात राखी जोगि रुपि श्री बिष्णु ले भन्नू भयछ तिम्रो सेवाले हामी प्रसन्न भयौ तिम्रो धर्म देखि हाम्रो मन कृतग्य भयको छ तिमी जस्तो धर्मात्मा को घर मा बस्न पाउँदा जुन आनन्द को अनुभूति भो यस्मा हामी कृतग्य भय को छौ तिमी समान धर्मात्मा यो सन्सार मा दुर्लब छ तिम्रो भगवान प्रती को आस्था अजै वृद्धि होस र तिम्रो धर्म को वृद्धि होस तिमिलाइ सुख भन्ने कैले नहोउन तिम्रो बाली नाली कैले नसप्रुन तिमिलाइ दुख ले कैले नछोडाेस तिम्रा सन्तान हरु को पनि अल्प आयु होस र तिमी ले यो सन्सार मा धेरै जिउन नपरुन तिम्रो दुख को वृद्धि अझै तिब्र गतिले होस भनी जोगि रुपि श्री बिष्णु भगवान हिंड्नु भयछ अनि त नारद मुनि को होस नै उडेछ नारद मुनि को दिमाख ले काम गर्नै बन्द गरेछ अनि धेरै लामो बाटो को सफर पछि नारद मुनि को होस आयछ अनि भगवान श्री बिष्णु सङ्ग बिनम्र सोर ले सोध्नु भयछ प्रभु हजुर यो शृस्ती को रचयिता हुनुहुन्छ पलभर मै यो सन्सार लाई नस्ट गर्न नि सक्नु हुन्छ अनि पलभर मै सन्सार को शृती पनि र यो सन्सार को हर पशु पन्छी जीव आत्मा सबैको मन को कुरा पनि बुज्नु हुन्छ फेरि जस्ले हजुर को सेवा गर्छु मात्र के भनेको थियो उसलाई धन बैभव र सुख को बर्दान दिनु भो अनि जस्ले आफुले खाली पेट बसेर भय पनि हाम्रो सेवा गर्यो उस्लाइ किन श्राप दिनु भो म यो कुरा देख्दा केही क्षेन होस गुमाउन पुगे र अहिले पागल जस्तै भयको छु प्रभु मेरो प्रस्न को जवफ दिनुस अनि मलाइ पागल बन्न बाट बचाउनुस प्रभु भनी दुई हात जोडी घुडा ले जमिन टेकि प्रार्थना गर्न थाल्नु भो अनि श्री बिष्णु भग्वान मुस्कुराउदै भन्न थाल्नु भो ! हे नारद ज्ञान नै भगवान प्रापती को द्वार हो सुन र भगवान को प्राप्ति गर्ने कोसिस गर यो पृथ्वी मा मानिस हरु सदाको लागि जिवित हुन असम्भव छ यहाँ केइ समय बिताइ आफ्नो घर फर्कनु पर्छ हर आत्मा पाँच तत्वो ले बनेको शरीर त्यागी आफ्नो सन्सार मा फर्कनु पर्छ र जब सम्म पाँच तत्वो को शरीर आत्मा ले लुगा लगाय झै धारन गर्छ अवस्य पनि उस्ले यो सन्सार को नियम दुख सुख अनि पिडा हर कुरा को अनुभव गर्नै पर्छ यो नै सन्सार चक्र को नियम हो र जबसम्म आत्मा ले पाँच तत्व को शरीर त्याग्दैन उस्लाइ सत्य को ग्यान हुन असम्भव छ यो पृथ्वी मा माकुरो को जाल जस्तो हर पाइला मा नियम हरु हुन्छ्न जहा दुख सुख पिडा अनि लोप मोह पाप कर्म सबै हुन्छ्न अनि सोच त जस्ले आफू खाली पेट बसेर भय पनि हामी लाई पेट भरी खान दियर हाम्रो सेवा गर्यो तेस्तो धर्मात्मा अनि महान बिचार भयको पबित्र आत्मा लाई यो सन्सार मा म कसरी लामो समय सम्म राख्न सक्छु तेति पबित्र मन भको मानिस को आत्मा लाई कहि कतै पाँच तत्व बाट बनेको उस्को शरीर को कारण अन्जान मै पाप कर्म नहोउन भनी यो सुख दुखको सन्सार बाटो चाडै मुक्ती को द्वार खोलिदियको मात्र हो उस्लाइ हक छ त्यो सन्सार मा जिउन जहाँ दुख कैले हुन्न जहाँ सुख मात्र हुन्छ जहाँ पाप हुन्न जहाँ धर्म मात्र हुन्छ उस्लाइ हाम्रो सन्सार मा आउनको निम्ति बर्दान दियको हो मैले नारद यस्लाइ तिमी किन अन्यथा लिरहेछौ हिन अबो केही समय पछि हामी पृथ्वी को मेरो ठुलो भक्त को घर मा पुग्नेछौ र मलाइ मेरो भक्त लाई हेर्न मेरो मन तर्पिरहेछु हिन जाउ र तेहा केही दिन तिमी ले बस्नु चाहे बस्न पाउनेछु देवलोक मा तिमी मेरो महान भक्त हौ अनि देवलोक को मेरो महान भक्त र मृत्यु लोक को मेरो ठुलो भक्त यक साथ केही दिन बस्नाले तिमिहरुको भक्ती इतिहासमा यो सन्सारको अन्त्य समयसम्म मेरो भक्त हरु को लागि प्रेरनाको पात्रो बन्नेछ र मेरो भक्ती गर्ने नियम पनि यो सन्सारले बुज्ने छ्न हिन जाउ भनी नारद मुनि लाई यक किसान को घर पुगि श्री बिष्णु भग्वान भन्नू हुन्छ हे नारद म आज धेरै खुसी छु हेर मेरो ठुलो भक्त को घर आइ पुग्यो र मैले उस्लाइ लामो समय देखिन भेट्न पायको थिन जाम हिंड मलाइ उस्को हात को पानी खानु छ म प्यासी भको छु भनी किसान को घर गै किसान सङ्ग पानी मागेर खाइ किसान लाई भन्नू भो श्री भगवान बिष्णु नारायन ले हे किसान म केही दिन को लागि तपस्या गर्न हेतु त्यो पहाड मा जाँदै छु मेरो सिस्य लाई केही दिन यहाँ बस्न को निम्ति बास देउ बरु मेरो सेवक ले तिमिलाइ तिम्रो काम मा केही मदत पनि गर्ने छ भन्नू भो र किसान ले पनि हुन्छ भनी जोगि रुपि नारद मुनि लाई राखे र केही दिन नारद मुनि तेइ किसान को घर मै बस्नु भो किसान सङ्गै र नारद मुनि जति दिन किसान को घर मा बस्नु भो तेति नै नारद पागल झै बौलाउन थाल्नु भो र नारद को दिमाख ले हर दिन पागल पन को सिकार हुन पुग्नु भो र तेहा बसे पागल होइन्छ र भगवान को भक्ती बिर्सन्छ भनी नारद मुनि हप्ता दिन मै तेहा बाटो पलायमान भै बिष्णु लोक गै श्री बिष्णु भगवान लाई हात जोडी भन्न थाल्नु भो प्रभु घोर पाप आश्चर्य असम्भव हे पर्भु हे जगत पालक हजुर को ठुलो अपमान भो हजुर को भुतपुर्व भक्त जो पृथ्वी को ठुलो भक्त थ्यो त्यो त महा पापी भयछ लौन मैले सहन गर्न सकिन त्यो पापि लाई सजाय दिबक्सियोस प्रभु भन्दै आतियको अवस्था मा भगवन नारद मुनि दुई हात जोडी बिष्णु भगवान को अगाडि उभि नमन गर्दै चिन्तित मुद्रा मा बस्न थाल्नु भो अनि भगवान श्री बिष्णु मुस्कुराउदै भन्नू भो हे नारद शान्त होउ र मलाइ बिस्तार मा भन भन के भो मेरो पृथ्वी को ठुलो भक्त ले के पाप गर्यो के बिरायो ? अनि नारद मुनि भन्नू हुन्छ हे प्रभो हजुर को भक्त त धर्म हिन भैसकेछ हजुर को भक्त त आजकल हजुर को नाम समेत नलिने भैसकेछ अनि मैले हजुर को नाम जप्नुस भने को त मान्दै मानेन अनि लौ ठिकै छ तलाइ भगवान बिस्नु ले हेर्नू हुन्छ भनी मन मनै सोच्दै तेहि बसे केही दिन हजुर को आग्या पालन को निम्ति तर प्रभु तेस्ले त मलाइ हजुर को नाम 24 घन्टा लियर नबस भन्दै थर्कायो यस्कारन म तेहा बाटो भगेर आको हो प्रभु हजुर को भक्त हु म यस्कारन मेरो त हर सास फेर्दा समेत हजुर को नाम जप्ने गरेको म त्यो हजुर को नाम यक्चोटि नजप्ने सङ्ग यक क्षेन बस्न पनि मेरो लागि नर्क समान भयो र भागेर आयको प्रभु भन्दै निरास मुद्रा मा इस्तुती बन्दना गरि उभिनु भो अनि श्री बिष्णु भगवान मुस्कुराउदै भन्नू हुन्छ हे नारद कुनै पनि पिता ले आफ्नो सन्तान लाई आफुले दियको आग्या अनुसार त्यो गर्छ र पिताको को इक्षा अनुसार कार्य गर्ने समयमा पिता लाई समेत भुली पिताको आग्या अनुसार कार्य गर्छ भने त्यो नै पिताको लागि असल छोरो साबित हुन पुग्दछ यसकारन हे नारद तिमी भ्रमित नहोउ उ नै मेरो ठुलो भक्त हो पृथ्वी भरिमा र उस्ले मेरो नाम जप्ने छ समय आयपछी जब उस्ले पाँच तत्वले बनेको शरीर त्याग्ने छ अनि मेरो नै नाम जप्ने छ जुन पृथ्वी बासी ले मैले बनायको नियम र मेरो आग्या अनुसार बाच्नेछ त्यो नै मेरो ठुलो भक्त कहलाउने छ त्यो किसान ले दैनिक कार्य गर्दा सदै काम मा ध्यान दिन्छ अनि आफ्नो बालबच्चा र श्रीमति लाई आफू लाई भन्दा धेरै माया गर्छ अनि उस्ले कसै को लोप मोह गर्दैन उस्ले पर स्त्री माथी कैले बेभिचार समेत गरेको छैन र उस्ले आफन्त हरु लाई पनि परिआयको अफ ठेरो समय मा मदत गरेकै छ र उस्ले कसैको चित्त पनि दुखायको छैन र उस्ले जानी जानी बिनाकारण यक किरा को समेत ज्यान लियको छैन र उ आफ्नो जिन्दगी सङ्ग खुसी छ मैले पृथ्वी बासिको लागि बनाइदियको नियम पूरा गरेकै छ तसर्थ हे नारद उस्ले मेरो नाम पृथ्वी मा रहुन्जेल लिनेछैन तर मेरो नियम को दायरा भित्र बसेर जिउछ भने उ नै मेरो परम भक्त हो मैले दियको आग्या पालन नगरि मेरो नाम मात्र लियर अरु हरु जो मेरो आग्या पालन गर्न खोजिरहेछ उनिहरु लाई पनि मेरो नाम लियर मेरो आग्या पालन गर्न नदि कन भ्रमित गर्छ भने उ मेरो अनुयायी हइन दुस्मन हो हे नारद तिमी मेरो ठुलो भक्त थियौ देवलोक भरिमा मैले त सोचिरहेको थिय म यो सन्सार को शृस्ती कर्ता रचयिता हु र तिमी मेरो ठुलो भक्त यसकारण सारा देबि देवता भन्दा उच्छ स्थान मा राख्ने बिचार मा थे तर हे नारद तिमिले मृत्यु लोक को मेरो ठुलो भक्त लाई मेरो नाम लियर भ्रमित गर्ने कोसिस गरेउ अबो तिमी पापी भयको छौ र मेरो दुस्मन पनि साबित भयौ अबो तिमिलाइ के गरुम भन त भनी मौन भै बस्नु भो अनि नारद मुनि भग्वान ले श्री बिष्णु भगवान लाई माफी मागी फेरि कैले पनि गल्ती नगर्ने प्रण गर्नु भो यस्कारन हे मेरो साथी हो भगवान को बिना अर्थ नाम नलिम र भग्वान को आग्या चै पुर्न तह पूरा गरने कोसिस गरुम न हुन्न ?

No comments:

Post a Comment